Blerja e Produktit
Çdo produkt ka të listuar ingredientët përkatës.
Çdo klient që bën një blerje është i vetëdijshëm për ingredientët që përmban produkti.
Nëse dikush ka probleme mjekësore ose alergji nga një ose disa ingredient duhet të konsultohet me mjekun përkatës ose me suportin e SoHealthy Living.
SoHealthy Living nuk mban asnjë përgjegjësi për personat të cilët marrin një produkt(pa u konsultuar me mjekun ose suportin tonë), i cili mund të përmbajë ingredient që i shkaktojnë alergji ose kanë një sëmundje specifike/marrin mjekime dhe ingredientët e produkteve mund ti ndikojnë negativisht.
Transporti
Transporti i produktit mund të zgjasë nga 1-3 ditë pune.
Klienti është përgjegjës ti përgjigjet postës në momentin e dorëzimit të produktit.
Orari i dorëzimit të produktit është 10:00 AM-17:00PM.
Brenda këtij orari klienti duhet të jetë i gatshëm të presi produktin.
Ndërrimet
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.
Ndërrimet
Produkti ndërrohet vetëm në rastin kur ne(SoHealthy Living), dërgon te klienti porosinë e gabuar ose porosia është e dëmtuar.
Ke Pyetje?
Kontakto në WhatsApp ose Email!